איזון רגשי

היה אתה עצמך, כל השאר כבר תפוסים (אוסקר ווילד)

תחומי הטיפול

איזון רגשי לתמיכה ולריפוי מחלות גופניות

איזון רגשי לתמיכה בהפרעות אכילה

בטחון עצמי ירוד

עייפות ועומס כרוניים

איזון רגשי לתמיכה ולריפוי מחלות גופניות

עומס רגשי

הצפות וחוסר ויסות רגשי

חוסר איזון רגשי

דיכאון

חרדה

OCD

תמיכה וליווי למחלת הסרטן

תהליך הטיפול

מוקד התהליך הוא נתינת מרחב של בטחון לגלות את מי שאני ואף להיות מי שאני. זהו תהליך מורכב ועדין הכולל את היכולת להבחין ברגשות האמיתיים שלי, להוות בהם להביע בצורה גלויה את כל מה שאני מרגיש/ה. מחד, לא להיות שלילי/ת לגבי מי שאני ומצד שני לקבל ביטחון ותקווה ביכולת שלי להתפתח. אנו מוכוונים קדימה אל עבר העתיד ועסוקים בעבר רק במידה והוא נדרש בכדי להמשיך ולהתקדם אל המחר. במסגרת עבודה פנימית זו אנו נוגעים בנקודות אישיות ורגשיות עמוקות ונזכיר כאן נקודות מרכזיות:

1.

 ללמוד להרגיש את כל קשת הרגשות.

2.

לגעת גם ב'רגשות אסורים', להבין מה מקורם ולתת להם את המקום האמיתי שלהם.

3.

להכיר את כל התגובות הספונטניות – הבלתי בחיריות שלי. ללמוד יחד, באילו סיטואציות הן מופיעות ואלו כוחות נוספים אני יכול לשתף, בכדי להפוך אותם להיות בחיריות ולא מחוייבות.

4.

להכיר את התפיסות המקבעות אותי אל תבנית של "כזה / כזו אני" ולהגיע לתפיסת אני מתפתחת הכוללת כוחות נוספים ויכולות נוספות.

לצורך כך אנו משתמשים בכלים רבים ומגוונים, הן מתחום האימון (קואוצ'ינג) הדמיון המודרך, מתורת הגשטאלט, הגישה המוטיבציונית, תרגילי התבוננות רבים ומספר שיטות מתחום הטיפולוגיה (איפיון טיפוסים שונים) כמו האניאגראם וחמשת היסודות הסיניים.
עיקר התהליך נוצר על ידי הקשר בין המטופל והמלווה המאפשר לאישיות המלאה לבוא לידי ביטוי.
במקרים רבים, אנו משלימים את כלי הטיפול על ידי הנחיות מתחום אורח החיים הבריא, כגון: טכניקות נשימה, התאמת תזונה מסייעת לאיזון הרגשי, תשומת לב רבה לסדר היום והשפעתו על בריאות הגוף והנפש, פעילות גופנית, חשיפה לאור שמש ועוד. ברוב המכריע של המקרים, עובדים יחד על תפיסות העולם הפנימיות המונעות מאיתנו לממש את המטרות הבריאותיות שלנו. חלק זה משמעותי עבור רבים ועליו אפשר לקרוא כאן, אודות הקליניקה

לפני הגעה למפגש ראשון, יש להצטייד בבדיקות דם עדכניות עד כמה שניתן וסיכום אשפוז, במידה והיה כזה. אם יש בדיקות נוספות המתארות את המקרה – חשוב להביאן. הרבה מידע נוסף נקבל מהתשאול עצמו בעת הפגישה.

מסלול לעצמאים

מסלול לאלו האוהבים להתקדם באופן עצמאי ובעלי יכולת התמדה גבוהה – מפגש אחד בו תוכלו לקבל אבחון, תהליך מהיר לנקודות המשמעותיות שיכולות להוות תחילת שינוי והנחיה ליישום ראשוני של תפריט תזונתי מתאים לכם.

מסלול נרחב

מסלול ליווי במשך 3 חודשים –  הכולל עד 10 מפגשים (אנו ממליצים לנצל את כולם), שבועיים, למשך כשעה.

זהו תהליך בו אנו צועדים יד ביד ולב אל תוך מרחב פנימי אישי, ובכל שבוע מתקדמים צעד נוסף לעבר יישום המטרות הקטנות והגדולות, הגופניות והרגשיות. בסוף התהליך תכירו יותר את דפוסי המחשבה והרגש שלכם, את דפוסי האכילה והתנועה ותכירו בכוחות וביכולות שלכם ליישם שינוי משמעותי לאיכות חיים מיטיבה וכמובן לריפוי.