סיכום הרגלים לאורח חיים בריא

מה הם חומרי מזון מזינים? מי אלו הנוטריאנטים? ומה המשמעות שלהם לתזונה היומיומית שלנו?

 

 

מה זו צפיפות תזונתית? מה הקשר לקלוריה? מהי פחמימה ריקה ומה כדאי לאכול כדי לקבל את כל חומרי המזון ?

 

 

מהי שתיה מספקת? נוזלים בגוף חיוניים לתפקוד בריא של מערכות הגוף. איך עוצרים דימום מהאף?

 

 

כמה מים צריך לשתות? האם נוזלים באוכל נחשבים גם שתיה? מה עדיף מיצי ירקות או מיצי פירות? אלו מיצי ירקות כדאי לשתות ואלו חליטות תה טובים לנו? ואם אי אפשר בלי קפה, מה עושים?

 

 

על משמעות השינה, לבריאות, האם חוסר שינה הוא סוג של מחלה? מה קורה להורמונים שלנו כשיש חוסר שינה? ומה הסיכון כשאנחנו לא ישנים מספיק? כמה צריך לישון, ומה קורה בגוף בזמן השינה?

 

 

אופי השינה משמעותי לבריאות. איך מתכוננים לשינה? מה הם מחזורי השינה והאם הגוף מותאם לכך באופן טבעי? כמה ומתי מומלץ לישון ?

 

 

מה קורה בזמן הקימה בבוקר? מה היא בלוטת האנצטרובל? מה הקשר לתחושת שליטה בחיים ולסדר יום? ואיך כדאי להתחיל את הבוקר?

 

 

מה הקשר בין הליכה להפגת מתחים? איך כדאי לשלב הליכה עם ריצה? החשיבות של הליכה וסיבולת לב ראה לזרימת הדם ומשמעותה לבריאות מערכות הגוף ולמערכת החיסון.

 

 

משמעות אור השמש לבריאות. מה הקשר בין מחזור החיים אל אור השמש ? על היכולת של השמש לחיטוי. על הקשר בין מצב הרוח והשמש . ובונוס- הצעה לתרגול עיניים אל מול השמש .

 

 

ויטמין די משמעותי לבריאות הרבה יותר ממה שאנו חושבים. איך אפשר לקבל ויטמין די באופן טבעי? מה מונע מאיתנו לספוג אותו? האם כדאי לקחת תוסף ויטמין די?

 

 

מה היא נשימה נכונה? למה הנשימה האיכותית היא מהאף? איזה אוויר טוב לאיכות הנשימה? מה הקשר בין כאבי שיניים לנשימה?

 

 

מה היא נשימה טבעית? כדאי שהנשיפה תהיה ארוכה יותר מהשאיפה. איך פותחים אף סתום? הצעה לתרגול נשימה

 

 

היתרונות במורינגה ובאלוורה. אילו חליטות צמחים כדאי להשתמש? רשימת תבלינים ותוספים טבעיים נוספים שאפשר דרכם לחזק את מערכת החיסון.

 

 

אילו ויטמינים ומינרלים מומולצים לצריכה יומית? אילו אפשר לצרוך באופן טבעי ואילו כדאי לצרוך עם תוספים? כפי הנאמר בגוף הסרטון, כל העצות הינם פרי ניסיונו של המגיש ובשום אופן אינם מהווים תחליף להתייעצות עם רופא, בכל מקרה של ספק או חולי.

שתפו

לשאלות על המאמר ניתן להשאיר תגובה ונענה בהקדם

פוסטים אחרונים