קורונה ורדידות מחשבתית – מאמר לא מדעי בהחלט!

אין דרך אחת לאהוב – ואין דרך אחת לחיות; רבות הדרכים – ורבים האנשים שאינם מבינים זאת… (עידית ברק)

לכל אלו שעוד לא נפגשו במאמרי לגבי החיסונים – הרי הוא כאן לפניכם.

אלא מה?

שאלו החושבים שכל מה שבא מהטבע – הוא טוב; וכל מה שנעשה בידי אדם – פסול – הגיבו לי שאני צודק, עד הרגע בו אמרתי לאוכלוסיות בסיכון לחשוב טוב על האופציה להתחסן. משם הגדירו לי שאני כבר טועה – כי אני “נוגד שיטות טיפול טבעיות” ותגובות דומות מעין זו.
וגם מהצד השני – אלו שנוטלים תרופות ומאמינים ברפואה, כמו שהיא, as is – גם כן כתבו לי, שהמאמר כתוב יפה ומקצועי – אבל… איך זה שאני לא מכריז בצורה מפורש שכל האוכלוסייה חייבת ללכת ולהתחסן?

עכשיו אני הולך לסבך עוד קצת את העניינים

כי המוטציה הבריטית נכנסה חזק לשטח המדינה וכבר היא בלתי ניתנת לעצירה כאן, בגלל מהירות ההדבקה שלה. וזה עוד בלי לדבר על המוטציה הדרום אפריקאית ועל המוטציה הברזילאית. ואצלנו באמ”ן (ולא לצחוק – זה אני יודע מידע אישי: הם הגוף שמדינת ישראל הפקידה בידיו את הלמידה של התנהגות הנגיף הזה – לאסוף מידע לגביו – ולתת המלצות – כמו במלחמה… נכון…) – כבר מתחילים לדבר על מוטציה made in Israel…

ככה שהעניינים מסתבכים – ואני פורס אותם בפניכם. ולכן, לכל אלו בעלי לב חלש – במובן המחשבתי של המילה – אין מה להמשיך ולקרוא, כי רק תתעצבנו יותר.

רק הבהרה:

אני לא גורם לעניינים להיות מסובכים – אני פשוט לא מתעלם מהעובדה שזה המצב!!

מי שלא מסוגל.ת להיות במצב הכרתי של חוסר ידיעה וחייב שהסיסמאות של חייו יהיו תמיד נכונות לכל מצב – יכול להמשיך הלאה.

אני משתמש בדוגמה הזו כדי להמחיש כמה צרי ראייה הפכנו להיות…
כל מה שלא נכנס לתוך הקופסה שלנו – חייב להיות מושמד ומיד…

אז מה בתכל’ס?

לעניות דעתי הלא קובעת, כיוון שעולים יותר ויותר עדויות שהחיסון עושה את פעולתו (למרות שאי אפשר להתחייב שהוא יהיה יעיל לכל סוג מוטציה שתתפתח אי פעם) ויותר ויותר חוקרים ואנשי מדע הגיבו לטענות לגבי סכנות של מחלות אוטואימוניות – ושללו אותם – ואשתדל להתייחס לדברים בצורה רצינית במאמר נפרד, בקרוב;
ומכיוון שמצד שני – אנו רואים שהמוטציה הבריטית – שלא הייתה קיימת בתחילת המגיפה, גורמת לגל הזה להיות הרבה יותר מהיר וקטלני, גם לאוכלוסיות צעירות יותר וגם לנשים בהריון…

הרי שלדעתי, למעט צעירים, אלו שיודעים בוודאות שחיים על פי אורח החיים הנכון ומוצאים את עצמם מלאי כוחות ואנרגיה, אינם נוטלים תרופות, או שהינם חסרי מחלות רקע – אלו סביר שלא יקחו חיסון. כל השאר (ובפרט אלו מעל גיל חמישים) – הצעד ההגיוני ביותר הוא להתחסן. כמובן, מלבד אלו שמשרד הבריאות מנחה שאין לתת להם את החיסון – כפי המופיע ברשימה כאן.

ואני מדבר מצד השמירה האישית על הבריאות, למרות שיש גם שיקולים עמוקים של ערבות הדדית. אלא שלא הייתי נוקט אותם בתור קו ראשון, במעשה שהינו כל כך פולשני לגוף כמו חיסון, אבל בתור נקודה שמצטרפת לאחריות האישית לבריאות – אפשר לצרפה.

[אגב, אלו הרוצים להיות בטוחים עוד יותר – אפשר גם לעשות בדיקת נוגדנים. כך ניתן לדעת האם כבר נחשפתם לנגיף הקורונה ופיתחתם נוגדנים – ואם כן – החיסון כבר מיותר. ניתן לעשות בדיקה, דרך קופת חולים (אפשר פעם ברבעון ודורש הפנית רופא) – ואפשר באופן פרטי דרך אחד מבתי החולים, או לדוגמה בזק”א תמורת 270 ש”ח.]

ולכן, כרגיל, אומר שתי אמיתות סותרות – שחייבות להצליח להתקיים יחד (מי שבקי בגישה שלנו – גישת מאפשרים, מכיר את ה”דואליות” כחלק מרכזי בתפיסת העולם הטיפולית שלנו):

  • מותר לא להתחסן!! זו לא החלטה בלתי סבירה, חסרת אחריות אישית או חברתית. זה מראה שאדם נוטל גורלו בידיו – עושה את התחשיב של הסיכוי מול הסיכון שיש בחיסון – ומקבל את ההחלטה הנכונה לו או לה, באופן אישי.
  • מותר להתחסן!! זה לא מראה על חולשת אופי, על חוסר אמונה בריבונו של עולם, בטבע, או בגוף שלי. זה מראה שאדם נוטל גורלו בידיו – עושה את התחשיב של הסיכוי מול הסיכון שיש בחיסון – ומקבל את ההחלטה הנכונה לו או לה, באופן אישי.
  • אגב, מותר עוד דבר: מותר לדבר באופן הגיוני – ולא בסיסמאות.
    מותר לבדוק כל דבר לגופו.
    מותר להאמין בגוף – ומותר להאמין ברפואה.

אלו הבוחרים לבזות בליבם את אלו שכל חייהם נוטלים אחריות, אוכלים בריא, מתעמלים ועושים מה שצריך כדי להיות בריאים – רק בגלל שבחרו שלא להתחסן – יערב להם בקוצר ראייתם, כי בתי החולים מלאים כל השנה, באנשים שהורגים את עצמם עם סכין ומזלג, 365 יום בשנה, 7 ימים בשבוע ולפעמים גם 24 שעות ביממה של אכילת ג’אנק. הם האתגר הגדול שמערכת הבריאות הקורסת (שגם בדרך כלל לא מלמדת אותם לחיות בריא) מתמודדת איתו ולא קומץ של בריאים שלא לוקחים אקמול כבר עשרים שנה.

וגם אלו הבוחרים לבזות בליבם את אלו שבוחרים להתחסן – כי המערכת תמיד דופקת את האזרח הקטן, כי חברות התרופות כאלה וכאלו, כי יש אינטרסים – ובשל כך אינם מאמינים עוד בכלום – הרי שזו בחירה רגשית, שמפתחת פחד קמאי ועמוק מכל מה שיד אדם נגעה בו. זוהי פתולוגיה, המשולה לאלו שבעבר היו מאמינים בשדים ורוחות, מכל מיני דֶמֹונים נסתרים המנהלים את העולם.

אני משתדל להיכנס לפרטים בכל נושא ונושא ולפי זה להחליט.

הגוף הוא מכונה אדירה, שלא תאמן – וכן גם הישגיו של האדם.

חלקם לקחו אותו אחורה מבחינה מוסרית, כמו היכולת להשחית מיליוני בני אדם במלחמות – וחלקם האחר קידם את האנושות לפסגות מוסריות שלא ידעה מעולם ומעשים של עבדות ואונס, שהיו טבעיים בדורות קודמים, הרי שהם מאוסים כיום לחלוטין.

לכן טוב להאמין בשניהם 😊 וגם חשדנות בריאה – לראות את המגרעות שיש בכל אחד מהצדדים כשהוא עומד בפני עצמו – גם היא סוג של בריאות, המאפשרת לנו להמשיך ולהתפתח.

רק טוב, ציון

יש לכם שאלה? נשמח לענות

יש לכם שאלה בתחום הבריאות ואורח חיים בריא ?אתם מוזמנים לשלוח לנו דרך הטופס הבא ונשמח לחזור אליכם עם תשובות

השאר תגובה

פוסטים אחרונים